«Майбутнє — за персоналізованим підходом на сайтах до користувачів», — переконані Head of Data Science Department в Homsters Володимир Рудий і керівник відділу просування в тій же компанії Денис Арісмятов. 4 червня на AI Conference вони доведуть свою точку зору, представивши кейс використання Machine Learning для персоналізації на ринку нерухомості.
Тема їхнього виступу: Personalize or die.
У межах свого виступу спікери пояснять:
- чому однакові рекомендації на сайті для всіх відвідувачів — це минуле, а персоналізація — майбутнє;
- як створити Mass customization — на основі кейса ML для персоналізації у сфері нерухомості;
- практичні приклади впровадження ML і їхня окупність.
Володимир Рудий – математик і експерт у галузі Data Science. Свої знання застосовував у компаніях зі сфери IT, комерції та нерухомості. Розробляв інструменти прогнозної аналітики і вивчав поведінку користувачів на веб-сторінках. Став одним із творців системи рекомендацій, яка порівнює продукти з різних майданчиків – Amazon, Walmart і eBay. Крім того, Володимир володіє досвідом розробки стратегій для торгівлі на криптовалютному і традиційному фондовому ринках. На даний момент спеціалізується на рекомендаційних прогнозних системах у галузі нерухомості.
Денис Арісмятов — фахівець у галузі інтернет-маркетингу та SEO з 10-річним досвідом. Займався підтримкою й наповненням сайтів проектів компанії Unique. Пізніше став освоювати SEO в Style Records і SEO-Studio. Зараз він — керівник відділу просування в Homsters і читає лекції з SEO в академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts.
Підпишіться на розсилку.
Без спаму.