На AI Conference Kyiv експерти з Homsters представлять кейс із машинним навчанням у нерухомості На AI Conference Kyiv експерти з Homsters представлять кейс із машинним навчанням у нерухомості

«Майбутнє — за персоналізованим підходом на сайтах до користувачів», — переконані CEO і Co-Founder Homsters Анджей Олійник і керівник відділу просування в тій же компанії Денис Арісмятов. 4 червня на AI Conference вони доведуть свою точку зору, представивши кейс використання Machine Learning для персоналізації на ринку нерухомості.

Тема їхнього виступу: Personalize or die.

У межах свого виступу спікери пояснять:

  • чому однакові рекомендації на сайті для всіх відвідувачів — це минуле, а персоналізація — майбутнє;
  • як створити Mass customization — на основі кейса ML для персоналізації у сфері нерухомості;
  • практичні приклади впровадження ML і їхня окупність.

Анджей Олейник — експерт з 15-річним стажем у галузі онлайн-нерухомості, споживчого кредитування, прямих інвестицій, венчурного капіталу, e-commerce і digital-маркетингу на ринках Європи й Азії. Входив у керівну групу Platinum Bank (Україна) і приніс більше $ 100 млн прибутку для міжнародних спонсорів прямих інвестицій. Працював керівним директором в Amber Capital (Польща), наставником в EastLabs Venture Capital Incubator. Інвестував і входив до ради директорів низки стартапів на ринках, які розвиваються. Сьогодні — генеральний директор Homsters — сервісу за створенням онлайн-маркетплейсів для розвитку нерухомості.

Денис Арісмятов — фахівець у галузі інтернет-маркетингу та SEO з 10-річним досвідом. Займався підтримкою й наповненням сайтів проектів компанії Unique. Пізніше став освоювати SEO в Style Records і SEO-Studio. Зараз він — керівник відділу просування в Homsters і читає лекції з SEO в академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts.


Послухати спікерів ►►►

Схожі новини