Представляємо учасника круглого столу AI Conference Kyiv – Марину Волошину, яка відповідає за напрям CRM в компанії METRO Cash & Carry Ukraine.
Разом із іншими експертами – засновником iHub Дмитром Подолєвим, творцем IoT HUB Романом Кравченко й модератором дискусії Стасом Петрівим – спікер обговорить, як можна найефективніше розвинути бізнес, використовуючи досягнення AI, ML і IoT.
Марина Волошина 14 років працює у сферах CEM (клієнтський досвід) і CRM (система управління взаєминами з клієнтами). Її послугами користувалися телеком-оператори (Lifecell), банківські установи («Альфа-Банк Україна»), платіжні системи (SEB) і відомі компанії з індустрії краси (Yves Rocher та Bottega Verde).
Експерт спеціалізується на створенні й інтеграції стандартів для відділів продажів і обслуговування. Оцінює і вимірює клієнтський досвід, відстежує, як розвиваються програми лояльності. Також професійно використовує digital-інструменти для CRM-активностей і розподіляє клієнтів за сегментами.
Зареєструйтеся на AI Conference Kyiv, щоб дізнатися, як просунути
свій бізнес завдяки інноваційним технологіям.
Підпишіться на розсилку.
Без спаму.