Марина Волошина з METRO C & C Ukraine – учасник круглого столу про розвиток інноваційного бізнесу Марина Волошина з METRO C & C Ukraine – учасник круглого столу про розвиток інноваційного бізнесу

Представляємо учасника круглого столу AI Conference Kyiv – Марину Волошину, яка відповідає за напрям CRM в компанії METRO Cash & Carry Ukraine.

Разом із іншими експертами – засновником iHub Дмитром Подолєвим, творцем IoT HUB Романом Кравченко й модератором дискусії Стасом Петрівим – спікер обговорить, як можна найефективніше розвинути бізнес, використовуючи досягнення AI, ML і IoT.

Марина Волошина 14 років працює у сферах CEM (клієнтський досвід) і CRM (система управління взаєминами з клієнтами). Її послугами користувалися телеком-оператори (Lifecell), банківські установи («Альфа-Банк Україна»), платіжні системи (SEB) і відомі компанії з індустрії краси (Yves Rocher та Bottega Verde).

Експерт спеціалізується на створенні й інтеграції стандартів для відділів продажів і обслуговування. Оцінює і вимірює клієнтський досвід, відстежує, як розвиваються програми лояльності. Також професійно використовує digital-інструменти для CRM-активностей і розподіляє клієнтів за сегментами.


Зареєструйтеся на AI Conference Kyiv, щоб дізнатися, як просунути
свій бізнес завдяки інноваційним технологіям.

Придбати квиток ►►►

Схожі новини