Сервіси машинного навчання Microsoft допомагають автоматизувати роботу компанії і значно випередити конкурентів у будь-якій сфері бізнесу. Про те, як впровадити машинне навчання в робочу бізнес-модель, 14 листопада на AI Conference Kyiv розповість Андрій Бурлуцький — директор зі стратегічного маркетингу в компанії SMART business.
Тема доповіді спікера — «Передбачуваний маркетинг: як здобути перемогу в конкуренції бізнес-моделей із використанням штучного інтелекту».
Ключові тези:
- як запустити АІ-проект для діджиталізації операційної моделі компанії;
- як поєднати поведінкові й історичні дані завдяки АІ;
- як розробити модель прогнозу й оптимізації в бізнесі.
Андрій Бурлуцький 15 років працює в ІТ-бізнесі, 10 з них — у корпорації Microsoft. Він є експертом із цифрової трансформації, а також спікером-консультантом провідних конференцій: iForum, Форум маркетинг-директорів, Idea Days в КМБШ, DeForum Microsoft, КМЕФ і інші.
Зараз Андрій працює менеджером зі стратегічного маркетингу в SMART business. Його завдання — допомагати компаніям будувати довірливі й довгострокові відносини з клієнтами, а також просувати проекти.
Підпишіться на розсилку.
Без спаму.