Штучний інтелект у маркетингу: як AI-алгоритми вдосконалюють онлайн-рекламу? Штучний інтелект у маркетингу: як AI-алгоритми вдосконалюють онлайн-рекламу?

Технології АІ активно розвиваються і впроваджуються в різні індустрії. Сьогодні AI-алгоритми використовуються в маркетингу — вони допомагають визначити, на яких майданчиках ефективніше розміщувати рекламні банери й дозволяють оптимізувати маркетингові процеси.

Пропонуємо розібратися, як штучний інтелект працює в рrogrammatic, і як AI-алгоритми допомагають здійснювати рекламні кампанії.

Що таке programmatic-реклама?

Застосування АІ в маркетингу можна визначити як programmatic-рекламу.

Іншими словами, це алгоритмічна закупівля реклами, під час якої рекламодавець використовує дані про користувачів для більш ефективного орієнтування.

Серед таких даних:

  • демографічні та соціальні ознаки;
  • переваги й інтереси;
  • стать і вік;
  • дохід і сімейний стан.

Як працює programmatic-реклама?

Важливий елемент автоматизованої реклами — RTB-аукціон, який використовується такими великими платформами як «Яндекс.Дірект» і Google Ads.

Штучний інтелект у маркетингу: як AI-алгоритми вдосконалюють онлайн-рекламу? - 1

Алгоритмічний аукціон RTB (Real Time Bidding) являє собою торги між платформою-покупцем і платформою-продавцем реклами в реальному часі.

Під час такого аукціону користувач заходить на сайт учасника рекламної мережі, яка передає дані про нього платформі-покупцю. Ця платформа аналізує дані за допомогою штучного інтелекту і вибирає рекламу, яку можна показати конкретному відвідувачу.

Завдяки аукціону рекламна мережа вибирає рекламні банери й показує їх користувачеві. Завдяки АІ-алгоритмам і автоматизованій паспортній системі весь процес відбувається швидко.

Переваги використання АІ в рекламі

Рrogrammatic-реклама, тобто використання АІ в маркетингу, замінила людський чинник, що значно підвищило швидкість обробки даних про користувачів.

Завдяки комп’ютерним алгоритмам закупівля реклами стала швидшою, дешевшою й ефективнішою.

Зближення рекламодавців із майданчиками

Під час використання АІ в рекламі відсутня потреба в посереднику між рекламодавцями й майданчиками.

Завдяки АІ-моделі маркетологи повністю контролюють рекламні кампанії, самостійно визначаючи цілі і всі необхідні налаштування.

Чіткий аналіз цільової аудиторії

Алгоритми глибокого навчання дають можливість зібрати повну й правдиву інформацію про споживачів.

Штучний інтелект у маркетингу: як AI-алгоритми вдосконалюють онлайн-рекламу? - 2

Крім цього, штучний інтелект допомагає не тільки визначити, на якій платформі розміщувати рекламні банери, а й з’ясувати, якій аудиторії вони будуть показані. Так, кожен користувач побачить банер, який має найбільший потенціал кліка для цієї людини.

Прогнозуючи бажання аудиторії, АІ здатний залучити потрібних клієнтів, які допоможуть підвищити кількість кліків, точно налаштувати рекламні кампанії та оптимізувати процеси маркетингу.

Реальні приклади використання АІ в рекламі

Independent Media

Видавничий дім Independent Media (IM) уже впровадив штучний інтелект у свою роботу для того, щоб оптимізувати продажу programmatic-реклами.

Технологія може аналізувати аукціони з продажу реклами й передбачати, скільки грошей рекламодавець готовий заплатити за показ реклами кожному користувачеві.

За словами керівника напряму даних і рrogrammatic-продажів IM Анастасії Капітанової після впровадження АІ прибуток збільшився на 15 %.

Getintent

Місія платформи — допомогти рекламодавцям і агентствам показувати тільки цікаву й потрібну рекламу для аудиторії.

Getintent використовує Інтелектуальну технологію АІ, яка дозволяє здійснювати тільки результативні покази реклами. Алгоритми штучного інтелекту аналізують дані й розраховують, як користувач відреагує на рекламу — це дозволяє підібрати найбільш релевантну аудиторію для показу банерів.

Штучний інтелект у маркетингу підвищує ефективність реклами й дає можливість маркетологам краще розуміти споживачів. Завдяки алгоритмам АІ бренди привертають зацікавлених користувачів і точно налаштовують рекламні кампанії, що приносить відчутний результат.

Схожі новини