Доповідь: як впровадити чат-бота в роботу державної компанії Доповідь: як впровадити чат-бота в роботу державної компанії

Як величезне держпідприємство може покращити онлайн-обслуговування клієнтів? Чи реально впровадити чат-бота в роботу такої компанії? 14 листопада на AI Conference Kyiv про це розповість начальник управління інтернет-маркетингу «Укрпошти» Андрій Скоцик.

Тема доповіді — «Чат-бот «Укрпошти»: яким може бути чат-бот державної компанії?»

Спікер розповість:

  • чи потрібен чатбот державній компанії і яким він може бути;
  • як створювався чатбот «Укрпошти», його функції і можливості;
  • навіщо чатботу потрібен свій міні-блог на Facebook;
  • як за рік залучити 120 000 користувачів без витрат на просування;
  • як отримати конверсію, еквівалентну 100 000 грн за 24 години.

Андрій Скоцик — начальник управління інтернет-маркетингу в ПАТ «Укрпошта». Раніше працював у медіасфері й у маркетингу, з 2011 року спеціалізується на digital. Спікер співпрацював із видавництвом «Економіка», компаніями «Райффайзен Банк Аваль», Touchpoll Ukraine і ukr.net.

Реєстрація на захід >>>

Схожі новини