Доповідь: як впровадити чат-бота в роботу державної компанії
Як величезне держпідприємство може покращити онлайн-обслуговування клієнтів? Чи реально впровадити чат-бота в роботу такої компанії? 14 листопада на AI Conference Kyiv про це розповість начальник управління інтернет-маркетингу «Укрпошти» Андрій Скоцик.
Тема доповіді — «Чат-бот «Укрпошти»: яким може бути чат-бот державної компанії?»
Спікер розповість:
- чи потрібен чатбот державній компанії і яким він може бути;
- як створювався чатбот «Укрпошти», його функції і можливості;
- навіщо чатботу потрібен свій міні-блог на Facebook;
- як за рік залучити 120 000 користувачів без витрат на просування;
- як отримати конверсію, еквівалентну 100 000 грн за 24 години.
Андрій Скоцик — начальник управління інтернет-маркетингу в ПАТ «Укрпошта». Раніше працював у медіасфері й у маркетингу, з 2011 року спеціалізується на digital. Спікер співпрацював із видавництвом «Економіка», компаніями «Райффайзен Банк Аваль», Touchpoll Ukraine і ukr.net.
Схожі новини
Анонси
Анонси
17 вересня 2021
Генеральний директор і засновник Spacebit Павло Танасюк – спікер AI Conference Kyiv 2021
Новини, статті та анонси
Хочете першими дізнаватися про можливості та перспективи впровадження штучного інтелекту в бізнес?
Підпишіться на розсилку.
Без спаму.
Підпишіться на розсилку.
Без спаму.