Чат-боти активно впроваджуються в роботу різних компаній. Роботи-співробітники допомагають значно зменшити витрати й оптимізувати робочі процеси, а також вони спрощують роботу банків і вдосконалюють обслуговування клієнтів. Пропонуємо дізнатися, як віртуальні співрозмовники використовуються в банківському середовищі, та як вони впливають на ефективність роботи.
Що роблять чат-боти в банках?
Головне завдання чат-ботів, які працюють у банківському середовищі — це зменшити витрати. Це можливо завдяки тому, що за допомогою даної технології збільшується кількість каналів, через які можна взаємодіяти з клієнтами.
Крім цього, боти підвищують швидкість і якість сервісу організації, відповідаючи на питання клієнтів цілодобово. Оскільки вони працюють із дзвінками, смс-сповіщення і зверненнями, то установам не потрібно витрачати фінанси на call-центри.
Приклади впровадження чат-ботів
Згідно з аналізом дослідницької компанії Grand View Research, ринок чат-ботів досягне $ 1,23 мільярдів до 2025 року. Сьогодні роботизовані співробітники вже активно працюють у банках по всьому світу.
Бот «ПриватБанку»
Український банк «ПриватБанк» використовує кілька видів чат-ботів, які відповідають на питання клієнтів — підказують курс валют і пояснюють як зробити переказ коштів.
У банку працюють і функціональні роботи, які допомагають оформити кредит, переказати кошти з картки на картку й отримати загорток у поштовому відділі установи.
За словами фахівця з роботи контактних центрів «ПриватБанку» Юлії Гусєвої, за час використання ботів банк автоматизував обслуговування клієнтів — тривалість діалогу в чаті скоротилася в середньому на 20 %.
Експерт зазначила, що чат-боти «ПриватБанку» здатні обробляти майже 85 % звернень, що дозволило скоротити кількість операторів і допомагає економити близько $ 2,2 мільйона в рік.
Бот «Альфа-Банку»
Ще один український банк «Альфа-Банк» теж впровадив інтелектуального чат-бота у свою роботу. Роботизований співробітник надає відповіді на будь-які питання клієнтів, допомагає з вибором продукту й консультує щодо сервісів та послуг.
За словами співробітників банку, за рік чат-боту вдається приймати 3 мільйони дзвінків від клієнтів.
Впровадження чат-ботів у роботу банків дозволяє зменшувати фінансові витрати, поповнювати клієнтську базу і знизити навантаження з call-центрів. Це все значно підвищує рівень обслуговування та роботи з клієнтами.
Застосування чат-ботів у різних сферах обговорять на AI Conference Kyiv. Деталі та реєстрація — на офіційному сайті заходу.
Підпишіться на розсилку.
Без спаму.