Доповідь: як використовувати Big Data в роботі маркетплейса
Великі дані і штучний інтелект дозволяють краще розуміти поведінку та інтереси користувачів, визначати рівень їхньої онлайн-активності.
Про те, як застосувати ці знання в роботі маркетплейса, 14 листопада на AI Conference Kyiv розповість Владислав Володін — керівник із просування продукту Prom.ua.
Тема: «Як маркетплейс використовує великі дані: досвід Prom.ua».
Ключові тези:
- як класифікувати товари за категоріями;
- як впливає поведінка користувачів на видачу товару в лістинг;
- як працювати з фродами;
- як працювати з розпізнаванням характеристик.
Владислав Володін 9 років працює в українській продуктовій компанії EVO.
У 2009 році обіймав посаду контент-менеджера маркетплейса Prom.ua, через рік став керівником департаменту модерації та служби підтримки.
У 2012 році працював керівником департаменту розвитку каталогу Prom.ua.
Зараз обіймає посаду Product Manager в Prom.ua.
Схожі новини
Анонси
Анонси
17 вересня 2021
Генеральний директор і засновник Spacebit Павло Танасюк – спікер AI Conference Kyiv 2021
Новини, статті та анонси
Хочете першими дізнаватися про можливості та перспективи впровадження штучного інтелекту в бізнес?
Підпишіться на розсилку.
Без спаму.
Підпишіться на розсилку.
Без спаму.