Доповідь: як використовувати Big Data в роботі маркетплейса Доповідь: як використовувати Big Data в роботі маркетплейса

Великі дані і штучний інтелект дозволяють краще розуміти поведінку та інтереси користувачів, визначати рівень їхньої онлайн-активності.

Про те, як застосувати ці знання в роботі маркетплейса, 14 листопада на AI Conference Kyiv розповість Владислав Володін — керівник із просування продукту Prom.ua.

Тема: «Як маркетплейс використовує великі дані: досвід Prom.ua».

Ключові тези:

  • як класифікувати товари за категоріями;
  • як впливає поведінка користувачів на видачу товару в лістинг;
  • як працювати з фродами;
  • як працювати з розпізнаванням характеристик.

Владислав Володін 9 років працює в українській продуктовій компанії EVO.

У 2009 році обіймав посаду контент-менеджера маркетплейса Prom.ua, через рік став керівником департаменту модерації та служби підтримки.

У 2012 році працював керівником департаменту розвитку каталогу Prom.ua.

Зараз обіймає посаду Product Manager в Prom.ua.

Схожі новини