В українській мережі McDonald’s планують впровадити АІ-систему, а в Голлівуді АІ вже допомагає прогнозувати комерційний успіх фільмів. Про ці та інші новини зі світу AI читайте в нашому щотижневому дайджесті.
В українській мережі McDonald’s
планують впровадити АІ-технології
В українській мережі ресторанів швидкого харчування McDonald’s впровадять систему штучного інтелекту, яку розробили в ізраїльському стартапі Dynamic Yield (компанія зараз належить McDonald’s). Таку заяву зробила гендиректор McDonald’s в Україні Юлія Бадрітдінова. Дата початку використання технології поки не повідомляється.
Йдеться про розробку, яку McDonald’s вже застосовує в США під час формування пропозицій для клієнтів. Завдяки АІ-системі позиції в меню змінюються залежно від погоди, часу доби, завантаженості закладів та інших чинників.
Нейромережу навчили малювати
обличчя людини за її голосом
Нейронну мережу Speech2Face розробили вчені з Массачусетського технологічного інституту. АІ-систему навчали на декількох мільйонах відеороликів із голосами різних людей.
У результаті дослідники навчили програму за спектрограмою мови людини відтворювати приблизне зображення її обличчя. Однак поки вона не повністю може впоратися зі своїм завданням.
За підсумками тестування виявилося: нейромережа легко визначала стать людини. Також вона часто ідентифікувала людей із європейською й азіатською зовнішністю. Однак система поки не здатна за голосом чоловіка або жінки точно визначити їхній вік.
Завдяки АІ вчені «оживили»
«Джоконду» Леонардо да Вінчі
Фахівці з Samsung AI Center в Москві розробили алгоритм, який перетворює статичне зображення в анімацію. Програма складається з трьох нейронних мереж: Embedder, Generator і Discriminator. Усі вони навчалися, аналізуючи масив кадрів із обличчями людей.
У систему завантажують одне або кілька зображень обличчя людини. Чим більше буде портретів, тим кращим виявиться результат. Перша нейромережа аналізує вихідне зображення і зберігає інформацію у вигляді векторів, друга — створює короткі відео, а третя — оцінює, наскільки реалістичним вийшов результат. Підсумком роботи АІ стає перетворення статичного портрета в коротке відео.
Завдяки новій АІ-розробці картину «Мона Ліза» перетворили в анімацію.
У Голлівуді використовують штучний
інтелект для прогнозування успішності фільмів
Творці голлівудських фільмів користуються послугами компаній, які застосовують АІ й машинне навчання для оцінки потенційної прибутковості кінокартин. Завдяки AI-системам продюсери визначають, скільки фільм може зібрати в прокаті залежно від складу акторів, сценарію та інших чинників, повідомляє The Verge.
Наприклад, стартап Cinelytic використовує АІ-систему, яка аналізує сценарій фільму, потенційний склад акторів і пророкує, які касові збори будуть у картини.
Компанія ScriptBook передбачає можливий успіх фільму, аналізуючи його сценарій. Стартап Vault завдяки АІ визначає, люди з якими демографічними показниками зацікавляться картиною. Програма компанії Pilot пророкує можливий комерційний успіх проекту.
Авіакомпанія Finnair використовує
АІ для підвищення пунктуальності
Finnair спільно з технологічною компанією Silo AI розробила АІ-систему, яка попереджатиме про можливі збої в розкладі рейсів. Завдяки її роботі планують підвищити пунктуальність авіакомпанії.
Програма аналізує низку чинників, які впливають на своєчасність прибуття повітряного судна в пункт призначення, зокрема погоду, пропускну здатність злітно-посадкової смуги, дані про розклад і затримки рейсів. Крім того, система прогнозує погодні умови й передає дані диспетчеру.
Finnair вже протестувала АІ. Випробування завершилися успішно.
Залишайтеся в курсі подій і стежте за останніми новинами ►►►
Підпишіться на розсилку.
Без спаму.