Керівниця CRM у METRO Cash & Carry Ukraine Марина Волошина стане спікеркою AI Conference Kyiv 2021
Керівниця CRM у METRO Cash & Carry Ukraine Марина Волошина стане спікеркою AI Conference Kyiv 2021

Які труднощі виникають у великого бізнесу під час діджиталізації робочих процесів? Як із ними справляються великі ритейлери і, зокрема, METRO Cash & Carry Ukraine?

21 вересня на AI Conference Kyiv 2021 про це розповість керівниця напрямку CRM у METRO Cash & Carry Ukraine Марина Волошина. На цій посаді експертка відповідає за діджиталізацію CRM-процесів і розвиток клієнтської бази.

На заході спікерка виступить із темою «Підводне каміння діджиталізації: чи виживуть мамонти».

Марина спеціалізується на управлінні відносинами з клієнтами. Має 17-річний досвід роботи у великих міжнародних компаніях у сферах телекомунікацій (lifecell), ритейлу (METRO), а також банківському секторі («Альфа-Банк», SEB) та індустрії краси (Yves Rocher, Bottega Verde). Вона розробляла та впроваджувала стандарти сервісу й системи моніторингу їхнього виконання, мотиваційні програми персоналу, який взаємодіє з клієнтами.


Приєднуйтеся до AI Conference Kyiv 2021 та дізнайтеся, як великі ритейлери впроваджують сучасні технології в бізнес-процеси.

Придбати квиток >>>

Приєднуйтеся до Telegram-чату

and get a 10% discount on AI Conference Kyiv 2021 tickets with a special promo code!

Перейти

Схожі новини
Анонси