Максим Ботвіньєв з Intellectsoft: «Попит на VR- і AR-технології в Україні дуже великий» Максим Ботвіньєв з Intellectsoft: «Попит на VR- і AR-технології в Україні дуже великий»

Максим Ботвіньєв – IT-фахівець широкого профілю. Він брав участь у розробці інноваційних продуктів у компанії LG Electronics і працював у ігровій індустрії. Останні кілька років реалізує великі enterprise-проєкти. Експерт працює над клієнт-серверною архітектурою, real-time-мережами, стримінгом, AI-рішеннями, процедурною 3D-графікою, шейдингом, AR/VR, Media Decoding/Encoding, побудовою фреймворків тощо. Сьогодні він обіймає посаду AR/VR Solution Architect в міжнародній компанії Intellectsoft.

Максим узяв участь в AI Conference Kyiv, яка відбулася 4 червня. Він представив публіці доповідь про роботу штучного інтелекту на практиці. Спікер пояснив, у чому користь комп’ютерного зору, продемонстрував алгоритм сканування особи й розкрив тему особливостей нейронних мереж та їхнього навчання.

В інтерв’ю AI Conference Kyiv Максим розповів про компанію Intellectsoft, рівні попиту на VR- і AR-рішення в українському бізнесі та важливість правильної постановки технічних вимог до IT-продуктів.

Інтерв’юер: AI Conference Kyiv (AICK)
Респондент: Максим Ботвіньєв (М. Б.)

AICK: Розкажіть про компанію, яку ви представляєте. Чим вона займається?

М.Б.: Спонсор моєї доповіді на конференції – компанія Intellectsoft. Це сервісна компанія, яка займається розробкою програмних продуктів як зі штучного інтелекту, так і з дуже широкого спектра технологій: IoT, backend- і frontend-розробка й безліч інших напрямів.

Intellectsoft – це компанія найвищого рівня та класу з боку технічних розробок і надання сервісу.


AICK: Ви IT-фахівець широкого профілю, зокрема працюєте з VR- і AR-рішеннями. Чи мають вони попит в українському бізнесі?

М.Б.: Попит на VR- і AR-технології в Україні дуже великий. Усі проєкти різні й дуже цікаві.

Загалом можу сказати, що зараз віртуальна й доповнена реальність разом з AI трапляються в багатьох проєктах. Такі рішення використовуються у сферах будівництва, комерції, виробництва, промисловості тощо.


AICK: Як бізнесу уникнути проблем під час впровадження у свою роботу штучного інтелекту, Інтернету речей та інших технологій?

М.Б.: У сфері бізнесу особи, які приймають рішення, повинні розумітися на інноваційних технологіях. Не повинно бути якихось «чорних ящиків» під час розробки. Програміст повинен говорити простими і зрозумілими категоріями. Компанія, яка надає послуги з розробки, мусить тримати весь процес прозоро. Має бути все зрозуміло. Не повинно бути жодних прихованих речей.

Product Owner мусить бути максимально компетентний у цій галузі, щоб приймати правильні рішення. У момент, коли виникають ключові питання, він повинен розуміти, у який бік повернути проєкт.


AICK: Наприклад, компанія, яка не має відношення до IT-сфери, звертається до вас за створенням АI-рішення. Наскільки важливо їй прийняти технічні вимоги до продукту?

М.Б.: Я намагаюся надавати клієнтам додатковий сервіс – допомогу в прийнятті технічних вимог. Якщо правильно поставити технічні вимоги до продукту, то тоді він, відповідно, розроблятиметься з передбачуваним результатом. У підсумку ми отримаємо те, що задовольняє мету проєкту і його ідею.


AICK: Ви виступали з доповіддю на AI Conference Kyiv. Які враження залишив захід?

М.Б.: Конференцію організовано на високому рівні. Багато доповідей. Цікава аргументація бізнесу щодо того, для чого потрібен штучний інтелект і як правильно його використовувати. Доповідачі ділилися неформальним досвідом і приводили цікаві факти. Для мене цінно, щоб презентація була насичена інсайдами, більш жорсткою інформацією. Це все є. Мені було цікаво. Конференція виправдала мої сподівання.


AICK: Наскільки важливо для розвитку індустрії проводити заходи АІ-тематики?

М.Б.: На мою думку, такі події принципово важливо проводити. На івентах AI-тематики можна дізнатися, які проєкти люди реалізували в попередні кілька років, а це найбільш виняткові речі та пережиті уроки. Цей досвід береться до уваги, а індустрія починає стрімко розвиватися в геометричній прогресії.

Крім того, на таких заходах можна почути інсайдерську, дуже важливу для прийняття рішень інформацію.

Схожі новини