Як у «Планеті Кіно» прийшли до великої автоматизації маркетингу: кейс від керівника програми лояльності Дениса Савченка Як у «Планеті Кіно» прийшли до великої автоматизації маркетингу: кейс від керівника програми лояльності Дениса Савченка

На глобальній бізнес-арені компанії неминуче стикаються з автоматизацією. Технології роблять спілкування з клієнтами більш ефективним: у цьому на власному досвіді переконалася одна з найбільших мереж кінотеатрів України — «Планета Кіно». 4 червня на AI Conference Kyiv кейсами компанії поділиться Денис Савченко — керівник програми лояльності «Клуб Планета Кіно».

Експерт займається лояльністю клієнтів понад 15 років, а з CRM почав працювати після стажування в мобільного оператора UMC у 2005 році. Створював бонусні програми в компаніях Unitrade, «АІС», DELIGHT, також керував переходом із дисконтної на бонусну програму в мережі гіпермаркетів «Караван». З 2013 року веде програму лояльності в «Планеті Кіно».

Тема доповіді спікера: «Як у «Планеті Кіно» прийшли до великої автоматизації маркетингу на прикладі Salesforce Marketing Cloud».

Денис розповість:

  • чому в мережі кінотеатрів вирішили автоматизувати маркетинг;
  • що робили, коли процес почав займати занадто багато часу;
  • що саме треба автоматизувати і як вибрати софт;
  • що буде зі співробітниками, роботу яких замінить ПЗ;
  • як не зупинитися на півдорозі.

Реєстрація на захід ►►►

Схожі новини