АІ в кіноіндустрії: написання сценаріїв, підбір акторів і просування фільмів АІ в кіноіндустрії: написання сценаріїв, підбір акторів і просування фільмів

Щоб фільми створювалися швидше і приносили більше прибутку, у кіноіндустрію впроваджують технології штучного інтелекту. З їхньою допомогою створюють графіку і трейлери, пророкують успіх майбутніх проектів, підбирають акторський склад і пишуть сценарії. Як АІ застосовують на різних етапах виробництва фільмів – далі в статті.

АІ прогнозує касові збори

Із сотні сценаріїв для фільмів важливо вибрати той витвір, який отримає визнання глядачів і принесе високі доходи. Однак кінематографісти не завжди можуть впоратися з цим завданням. Тому для прогнозування успішності кінопроектів використовують штучний інтелект.

Компанія ScriptBook розробила однойменну систему, яка ґрунтується на машинному навчанні. Алгоритм вивчає текст сценарію. Він визначає вік, стать, расу передбачуваної аудиторії глядачів і прогнозує, скільки фільм може зібрати в прокаті.

AI-розробка вже довела свою ефективність. Вона проаналізувала 62 кінострічки від студії Sony Pictures. У результаті з 32 невдалих робіт АІ визначив 22. Також програма з невеликою похибкою встановила, якими стануть касові збори фільму «Пасажири». Вона передбачила, що картина збере $118 млн, а насправді збори досягли трохи менше $110 млн.

Однак ScriptBook працює неідеально й іноді помиляється. Наприклад, AI-платформа передбачила, що музична драма «Ла-Ла-Ленд» збере в прокаті $59 млн. У реальності ж цей показник становив $446 млн.

Ще один АІ-інструмент для аналізу сценаріїв – StoryFit. Ця розробка досліджує структуру твору, його стиль і прогнозує можливу суму касових зборів. Систему використовують у компанії Adaptive Studios. За її допомогою кінематографісти визначають, як краще розвивати сюжет.

Бостонська компанія Pilot також застосовує АІ для прогнозування касових зборів. Програма порівнює потенційні кінопроекти з базою даних, де представлені широко відомі фільми. Вона бере до уваги сюжетну лінію, акторський склад, імена режисерів і сценаристів, розмір бюджету й на основі цієї інформації визначає, скільки картина може зібрати в прокаті.

АІ підбирає акторів

Як відомо, актор повинен вжитися у свою роль, а роль – в актора. Наприклад, Арнольд Шварценеггер як професійний бодібілдер зі зростом 1,88 м гармонійно виглядав в образі Термінатора – робота з неземними здібностями. Уявіть, якби замість нього роль виконав Денні Де Віто зі зростом 1,47 см і без належної фізичної підготовки. Навряд чи головний персонаж культового фільму виглядав би таким рішучим, та й культовим фільм би не став. Тому в кіноіндустрії до підбору акторів ставляться дуже серйозно, а їхні пошуки займають кілька місяців або навіть років. Технології штучного інтелекту прискорюють цей процес.

АІ-платформа EasyCast дає змогу проводити кастинги в автоматичному режимі. Система за запитом користувача шукає в базі даних артистів, які підходять під певні критерії, важливі для тієї чи іншої ролі. Програма спирається на текстовий опис образу.

АІ створює персонажів

Якісна графіка і спецефекти – окрема номінація «Оскара». З їхньою допомогою фахівці не тільки «малюють» красиву природу, космічні простори або масштабні вибухи, але й створюють різних персонажів.

Компанія Digital Domain використовувала технології машинного навчання для створення персонажа Таноса для фільму «Месники: Війна нескінченності». Фахівці завантажували в АІ-програму зображення обличчя й міміки актора Джоша Броліна, коли він грав роль божевільного титана. На основі отриманого матеріалу система створювала еквівалентне зображення з високою роздільною здатністю й потім втілювала вихідні дані у віртуальному персонажі.

AI Kyiv Conference: II v kinoindustrii: napisanie stsenariev, podbor akterov i prodvizhenie filmov 1

АІ просуває кінопроекти

Як будь-який комерційний продукт, фільм потребує якісної та ефективної реклами. Сьогодні роботу з просування кінострічок «доручають» АІ.

Американська компанія 20th Century Fox розробила нейромережу Merlin Video, яка аналізує трейлери, порівнює їх один з одним і знаходить спільні риси. Врешті-решт вона пророкує реакцію аудиторії на рекламні ролики.

Крім того, під час створення рекламного відео для науково-фантастичного фільму «Морган» студія залучила суперкомп’ютер Watson від IBM, оснащений АІ.

Спочатку машина проаналізувала трейлери 100 проектів і визначила, що робить сцени страшними або, навпаки, ліричними. Після цього в комп’ютер завантажили кінострічку «Морган». Вивчивши її, АІ склав діаграму розвитку дій, відібрав сцени для відео, встановив їхню послідовність, а також вибрав музику. Згодом людина змонтувала отриманий матеріал.

АІ «народжує» фільми

Штучний інтелект не тільки допомагає кінематографістам, а й самостійно створює фільми.

У 2018 році АІ «Бенджамін» під керівництвом інженера з корпорації Google Росса Гудвіна за дві доби створив чорно-білу короткометражку Zone Out. Система взяла на себе весь процес кіновиробництва: згенерувала сюжет, написала діалоги героїв, визначила емоції акторів, а також змонтувала картину, озвучила персонажів і підібрала музику.

«Бенджамін» самостійно вибрав зі старих фільмів фрагменти для власного проекту. Обличчя акторів накладалися на потрібні сцени й демонстрували ті емоції, які вибирав АІ.

Раніше Росс Гудвін і режисер Оскар Шарп завдяки «Бенджаміну» створили короткометражки Sunspring і It's No Game. Для першої з них штучний інтелект написав сценарій, а для другої – склав діалоги. До слова, у 2017 році It's No Game посіла третє місце на фестивалі короткометражних картин Sci-Fi London.

Підсумок

Сьогодні АІ-системи вже пишуть сценарії для кіно, яке в результаті отримує нагороди, і допомагають продюсерам націлюватися на успішні проекти.

Завдяки впровадженню штучного інтелекту кінематографісти витрачають менше часу на створення фільмів, але при цьому примножують свої доходи.

Схожі новини