Як Big Data та IoT допомагають налагодити контакт зі споживачем? Що робити з великими масивами даних для того, щоб збільшити свій прибуток? 14 листопада на AI Conference Kyiv про це розповість директор напряму SAP Customer Experience Антон Козак.
Тема доповіді: «Перехід від продажу продуктів до надання послуг і монетизації бізнес-моделі».
Про що спікер розповість:
- як застосовувати технології Інтернету речей у роботі зі споживачем;
- чим вигідна цифрова трансформація для клієнтів і підприємців;
- про Big Data в управлінні клієнтським досвідом і CRM;
- способи адаптації бізнесу під потреби клієнта.
Антон Козак — директор напряму SAP Customer Experience (SAP CX) у корпорації SAP SE. Напрям SAP CX надає цифрові рішення у сфері управління клієнтським досвідом і CRM. Це платформи для омніканальної комерції, маркетингу, продажів, сервісу, білінгу, а також для управління комісійними винагородами. До початку роботи на українському ринку Антон у компанії SAP обіймав посаду директора з продажів у регіоні Центральної та Східної Європи, а раніше в СНД.
Підпишіться на розсилку.
Без спаму.