Доповідь: цифрова трансформація й монетизація бізнес-моделей Доповідь: цифрова трансформація й монетизація бізнес-моделей

Як Big Data та IoT допомагають налагодити контакт зі споживачем? Що робити з великими масивами даних для того, щоб збільшити свій прибуток? 14 листопада на AI Conference Kyiv про це розповість директор напряму SAP Customer Experience Антон Козак.

Тема доповіді: «Перехід від продажу продуктів до надання послуг і монетизації бізнес-моделі».

Про що спікер розповість:

  • як застосовувати технології Інтернету речей у роботі зі споживачем;
  • чим вигідна цифрова трансформація для клієнтів і підприємців;
  • про Big Data в управлінні клієнтським досвідом і CRM;
  • способи адаптації бізнесу під потреби клієнта.

Антон Козак — директор напряму SAP Customer Experience (SAP CX) у корпорації SAP SE. Напрям SAP CX надає цифрові рішення у сфері управління клієнтським досвідом і CRM. Це платформи для омніканальної комерції, маркетингу, продажів, сервісу, білінгу, а також для управління комісійними винагородами. До початку роботи на українському ринку Антон у компанії SAP обіймав посаду директора з продажів у регіоні Центральної та Східної Європи, а раніше в СНД.

Схожі новини