Доповідь: як збільшити продажі за допомогою машинного навчання Доповідь: як збільшити продажі за допомогою машинного навчання

Сьогодні великі ритейл-компанії вважають, що найкраще обробляти дані потрібно за допомогою алгоритмів машинного навчання. Причина проста: висока швидкість процесу і відсутність помилок через людський чинник.

Про те, як впровадити машинне навчання в ритейл, 14 листопада розповість спікер AI Conference Kyiv, Data Scientist компанії Competera — Володимир Кучканов.

Тема доповіді: «Як машинне навчання збільшує продажі».

Володимир розповість, навіщо ритейлу необхідні АІ-алгоритми, і чому так важливо отримати точні дані. Спікер докладніше пояснить, як машинне навчання допоможе керувати фінансами, і пояснить що таке алгоритмічний маркетинг.

Ключові тези:

  • як автоматизувати аналіз цін конкурентів;
  • як прогнозувати попит і продажу;
  • як продати максимальну кількість товару завдяки Machine Learning.

Про спікера:

Володимир Кучканов 11 років працює в бізнес-аналітиці та менеджменті ціноутворення для FMCG-компаній. Він розробив конвеєр алгоритмів інтелектуального машинного навчання. Займався аналітикою в таких FMCG-компаніях як Mars і Philip Morris. Входив до складу команди повторного запуску CMI в Mars Europe у 2015–2016 роках. Працював у великій українській національній дослідницькій компанії Ukrainian Marketing Group.

Володимир також веде курс Brand Management в Kyiv Academy of Media Arts. Зараз Кучканов займає посаду Data Scientist в компанії Competera, яка допомагає оптимізувати діяльність і збільшувати дохід великим ритейл-компаніям завдяки Machine Learning.


Реєстрація на захід ►►►

Схожі новини