Сьогодні великі ритейл-компанії вважають, що найкраще обробляти дані потрібно за допомогою алгоритмів машинного навчання. Причина проста: висока швидкість процесу і відсутність помилок через людський чинник.
Про те, як впровадити машинне навчання в ритейл, 14 листопада розповість спікер AI Conference Kyiv, Data Scientist компанії Competera — Володимир Кучканов.
Тема доповіді: «Як машинне навчання збільшує продажі».
Володимир розповість, навіщо ритейлу необхідні АІ-алгоритми, і чому так важливо отримати точні дані. Спікер докладніше пояснить, як машинне навчання допоможе керувати фінансами, і пояснить що таке алгоритмічний маркетинг.
Ключові тези:
- як автоматизувати аналіз цін конкурентів;
- як прогнозувати попит і продажу;
- як продати максимальну кількість товару завдяки Machine Learning.
Про спікера:
Володимир Кучканов 11 років працює в бізнес-аналітиці та менеджменті ціноутворення для FMCG-компаній. Він розробив конвеєр алгоритмів інтелектуального машинного навчання. Займався аналітикою в таких FMCG-компаніях як Mars і Philip Morris. Входив до складу команди повторного запуску CMI в Mars Europe у 2015–2016 роках. Працював у великій українській національній дослідницькій компанії Ukrainian Marketing Group.
Володимир також веде курс Brand Management в Kyiv Academy of Media Arts. Зараз Кучканов займає посаду Data Scientist в компанії Competera, яка допомагає оптимізувати діяльність і збільшувати дохід великим ритейл-компаніям завдяки Machine Learning.
Підпишіться на розсилку.
Без спаму.