Використання штучного інтелекту бізнесом: переваги впровадження AI Використання штучного інтелекту бізнесом: переваги впровадження AI

Технології штучного інтелекту досить широко використовуються в бізнесі та активно впроваджуються в діяльність підприємств. За даними PwC, до 2030 року AI забезпечить приріст світового ВВП на 14%, це становить близько $15,7 трлн. Пропонуємо з’ясувати, як AI-технології використовуються корпораціями а також переваги штучного інтелекту.

Навіщо застосовується AI?

Штучний інтелект впроваджується з метою підвищення якості бізнес-процесів та поліпшення діяльності підприємств.

Віртуальні помічники

Компанії використовують AI, щоб створити віртуальних помічників або співрозмовників – чат-ботів. Останні розробляються з метою сприяння клієнтам та виконання стандартних операцій.

За статистикою Facebook, більше 10 000 компаній розробляють чат-боти, а за даними дослідників з Juniper Research використання чат-ботів у фінансовій індустрії та галузі охорони здоров'я заощадить близько $8 млрд до 2022 року.

Управління даними

Штучний інтелект дозволяє контролювати і стежити за даними компанії. Так, технології AI можуть стежити за станом обладнання – це знижує ризики ушкоджень або раптових поломок.

Автоматизація праці

Автоматизуючи бізнес-процеси, компанії прискорюють темпи роботи – складні завдання виконуються швидше і без перерви. Так можна автоматизувати відправку листів, бронювання авіаквитків та багато інших завдань.

Предиктивна аналітика

Для успішної роботи компаніям необхідно прогнозувати і аналізувати ринок, але через велику кількість даних виявляти закономірності стає важче. У цьому й допомагає штучний інтелект – завдяки вмінню навчатися він може аналізувати великі за обсягом дані та якісно прогнозувати.

Галузі застосування AI

Сьогодні технології штучного інтелекту впроваджуються в робочі процеси будь-якої індустрії.

У фінансовій сфері технології знижують витрати, мінімізують ризики, а також забезпечують прогнозування. У рітейлі AI впроваджують, щоб оптимізувати логістику, знизити витрати, поліпшити обслуговування клієнтів і аналізувати попит. Промисловість – ще одна сфера активного використання штучного інтелекту. Інноваційні рішення допомагають оптимізувати якість продукції та прискорити темп виробництва.

Переваги для бізнесу

Компанії, які автоматизують робочі процеси і використовують чат-ботів, отримують певні переваги.

Якісна взаємодія з клієнтами

Зараз клієнти воліють працювати з компаніями, які реагують на запити миттєво і готові дати відповідь на запитання терміново.

У цьому компаніям допомагають чат-боти – консультанти, які забезпечують цілодобову підтримку клієнтів, що сприяє налагодженню зв'язків з аудиторією.

Висока якість продукції і кількість продажів

Штучний інтелект спроможний опрацьовувати досить велику кількість даних швидко, а розумна техніка прискорює темп виробництва і виконує завдання чітко – це підвищує якість роботи компанії в цілому. Отже, з'являється можливість виробляти більше продуктів високої якості – так збільшується дохід бізнесу.

Використання технологій штучного інтелекту дозволяє зробити бізнес більш ефективним. Якісне управління документами і обробка даних сприяють якісній діяльності компаній, залучаючи клієнтів і збільшуючи прибуток.


Технології штучного інтелекту та впровадження їх у бізнес обговорять на AI Conference Kyiv. Подробиці та реєстрація на захід – на офіційному сайті конференції.

Схожі новини