Чому бізнесу важливо працювати з даними? Як і яку користь штучний інтелект приносить банківській сфері? Про це 4 червня на AI Conference Kyiv розповість начальник управління CRM і клієнтської аналітики в ПУМБ Сергій Караулов.
Тема доповіді — «Як завдяки роботі з даними і AI збільшити цінність клієнтської бази», у межах якої експерт пояснить:
- чому використання даних — маст-хев для бізнесу, що працює в мас-маркеті;
- чим корисний штучний інтелект у банківській діяльності;
- як управляти клієнтською базою фінансових організацій;
- як поєднання AI і CRM допомагає з продажами в конкретних випадках взаємодії з клієнтом.
Крім того, спікер розповість про робочі кейси компанії з використання AI і його впливу на бізнес-результат.
Сергій Караулов понад 10 років працює у сфері клієнтської аналітики та CRM. За його плечима досвід роботи в Raiffeisen Bank Aval і Forward Bank.
З 2016 року експерт представляє Перший Український Міжнародний Банк. Він розвиває клієнтську стратегію, процеси залучення та утримання клієнтів, а також займається перехресними продажами й підвищенням цінності клієнтської бази. Завдяки ініціативам, впровадженим під його керівництвом, перехресні продажі у банку зросли у 2,5 разу, а портфель кредитних карт — у 3.
Дізнайтеся більше про використання AI в бізнесі для мас-маркету на AI Conference Kyiv!
Підпишіться на розсилку.
Без спаму.