Як оптимізувати рекламу завдяки штучному інтелекту – розповість Дмитро Плешаков, співзасновник Captain Growth, company of Perion Network Як оптимізувати рекламу завдяки штучному інтелекту – розповість Дмитро Плешаков, співзасновник Captain Growth, company of Perion Network

Як маркетологи використовують можливості, які з’явилися завдяки штучному інтелекту? Про це розповість співзасновник Captain Growth, company of Perion Network Дмитро Плешаков.

Дмитро Плешаков спеціалізується на Data Science і маркетингу. В останні п’ять років експерт займається розробкою і впровадженням data-driven-рішень у компаніях із Європи і США, одні з них – Henkel і Statoil. Був спікером KyivDataSpring, Data Science for Decision Makers, FacebookAdsCamp.

4 червня на AI Conference Kyiv Дмитро Плешаков виступить із доповіддю «Як АІ допомагає оптимізувати рекламу в крос-канальному світі».

Спікер розповість:

  • про найкращі AI-рішення від Google і Facebook і про те, як вони працюють;
  • про Smart bidding, CBO, DCO: чого чекати від наявних і майбутніх апдейтів провідних платформ;
  • про те, чого чекати в майбутньому від рекламних платформ Amazon, Snapchat, Pinterest, Twitter;
  • про те, що таке cross-channel intelligence і як завдяки їй оптимізувати customer journey;
  • про те, яка роль маркетолога у світі, де перемогли алгоритми.

Щоб послухати Дмитра й поставити йому запитання – реєструйтеся на захід.

Схожі новини