Використання штучного інтелекту в цифровому маркетингу
Використання штучного інтелекту в цифровому маркетингу

Використання штучного інтелекту в діджитал-маркетингу – необхідний засіб сучасного просування. Багато організацій впроваджують передові цифрові методи в роботу. Усе більше керівників підприємств погоджуються з тим, що використання АІ дає змогу компаніям зберігати конкурентну перевагу.

Як штучний інтелект впливає на цифровий маркетинг

Завдяки штучному інтелекту маркетологи можуть надавати кращі послуги для клієнтів через підвищення ефективності й оптимізації взаємодії. Один із найпоширеніших прикладів – використання чат-ботів. Ними вже активно користуються заклади громадського харчування, магазини, транспортні компанії та багато інших.

Під час використання чат-бота клієнти можуть ставити запитання про продукти, послуги, акції, функціональність сайту, а також попросити перемкнути на «живого» представника служби підтримки, щоб отримати вузькоспрямовану консультацію. Багато користувачів заявляють, що найкраща особливість чат-ботів – це можливість забезпечити обслуговування 24/7.

Ще один приклад використання АІ в маркетингу – персоналізація контенту. Машина допомагає відстежувати звички й уподобання користувачів, використовуючи цю інформацію для просування продуктів, які будуть цікаві користувачам.

Приєднуйтеся до Telegram-чату

and get a 10% discount on AI Conference Kyiv 2021 tickets with a special promo code!

Перейти

3 інструменти для використання штучного інтелекту в цифровому маркетингу

Простір для використання штучного інтелекту в просуванні компаній неймовірно широкий. Невеликі бізнеси з обмеженими ресурсами можуть обирати інструменти, які допомагають розширити рекламні можливості. Великі компанії, які хочуть отримати перевагу над конкурентами, використовують інструменти АІ на основі SEO. Це допомагає вийти на перші місця результатів пошуку.

  • Google Cloud AI – сервіс, що допомагає почати роботу зі штучним інтелектом як досвідченим маркетологам, так і новачкам. Для багатьох професіоналів цифрового маркетингу це безпечний і зручний інструмент, який використовується для великомасштабних продуктів і послуг. За допомогою Google Cloud AI можна працювати з зображеннями, мовленням, діалогами та структурованими даними. Користувачам надається можливість використовувати попередньо навчену модель чи налаштувати власну та легко інтегрувати на свій вебсайт.

  • Market Brew – один із найкращих інструментів для SEO-команд. Він допомагає фахівцям зрозуміти мінливий ландшафт пошукових систем. За допомогою нових служб прогнозування Market Brew користувачі можуть тестувати зміни свого вебсайту в моделі та передбачати, як це вплине на фактичні результати ранжування за кілька місяців до того, як ці зміни з’являться в трекерах.

  • Emarsys надає лідерам цифрового маркетингу та власникам бізнесу єдину омніканальну платформу, яка допомагає брендам здійснювати масштабну персоналізацію. Завдяки цьому можна значно поліпшити взаємодію з клієнтом і збільшити продажі.

Що чекає на АІ та цифровий маркетинг у майбутньому

Попри те, що фахівці вже активно використовують штучний інтелект у маркетингу, а сам він значно впливає на ринок, експерти впевнені, що це лише початок. Головна мета АІ – навчитися думати, аналізувати й обирати, як це робить жива людина.

Світові гіганти вважають, що вже до 2025 року 95% всіх взаємодій між споживачем і брендом буде здійснюватися за допомогою штучного інтелекту. Адже таке поняття, як «нейромаркетинг», уже масово використовується, а концепція лише вдосконалюватиметься.

Підсумки

З кожним днем АІ стає все доступнішим для бізнесу, що робить його цінним інструментом для цифрових маркетологів. Штучний інтелект впливає на вибір клієнтів, допомагаючи надавати відповідні рекомендації та своєчасне обслуговування. Якщо ви хочете розвивати бренд і відповідати очікуванням клієнтів, то вивчення можливостей АІ і способів його застосування – саме те, з чого потрібно починати.


 

Схожі новини
Анонси