OpenAI Five знову обіграв геймерів у Dota 2, Disney навчила нейромережу створювати анімацію з тексту, а жителі Китаю отримають безкоштовну медичну допомогу за свої особисті дані, які потім використають для навчання АІ. Більше про останні новини зі світу штучного інтелекту — далі в дайджесті.
Штучний інтелект обіграв
кіберспортивну команду OG
Система штучного інтелекту OpenAI Five змогла обіграти кіберспортивну команду OG в Dota 2. Стрим матчу показали на Twitch.
Команда розробників пояснила, що саме ця онлайн-гра чудово підходить для глибокого навчання з підкріпленням через свою складність. Примітно, що під час навчання штучний інтелект «прожив» 45 000 років гри, які в реальному світі зайняли б 10 місяців. Загалом це були 250 років симуляції на день.
Раніше OpenAI обіграв у Dota 2команду з трьох колишніх професійних гравців (Merlini, Blitz, Fogged), одного активного учасника PRO-сцени (MoonMeander) й одного коментатора (Capitalist).
Disney навчила АІ
створювати анімацію з тексту
Дослідницький підрозділ Disney розробив алгоритм штучного інтелекту, який вміє генерувати короткі анімаційні відеоролики, використовуючи текстову інформацію.
Автори створили модульну нейронну мережу, яка складається з трьох частин: перша проводить синтаксичний аналіз тексту, відокремлюючи репліки персонажів від описів сцен, а друга займається обробленням природної мови, спрощуючи складні речення. Третя частина безпосередньо створює тривимірні відеоролики, які приблизно відображають оброблений сценарій. Програма навчалася на тисячі сценаріїв.
З 22 добровольців, які оцінювали створені нейромережею відеоролики, 68% назвали їх «цілком осмисленими».
Штучний інтелект придумав новий вид спорту
Штучний інтелект, розроблений дизайнерським агентством AKQA, створив абсолютно новий вид спорту — спідгейт (speedgate). Нейромережа придумала правила, проаналізувавши 400 наявних видів спорту. Нездійсненні умови вона викинула самостійно.
У новому виді спорту беруть участь дві команди по шість осіб. Поле гри схоже на футбольне, але на ньомурозташовано троє воріт.
Як тільки гравці однієї з команд заб’ють м’яч у центральні ворота, вони зможуть бити по бокових воротах противника. Кожен забитий м’яч — два очки. Член команди, який ловить забитий м’яч і одразу відбиває його назад через ворота — отримує три очки. Під час гри м’яч повинен рухатися кожнітрисекунди, тому гравці не можуть стояти на місці.
Інженери створили БПЛА,
який сам шукатиме зниклих людей
Інженери швейцарської авіаційно-рятувальної організації Rega створили безпілотний вертоліт, який сам шукатиме зниклих людей.
Апарат оснащений безліччю вбудованих датчиків, у тому числі камерою денного світла, тепловізором, інфрачервоною камерою й датчиком для стеження за телефоном. Це дає змогу Rega сканувати велику площу й шукати людей, які загубилися в густому лісі або в горах.
Алгоритми безпілотного вертольота в реальному часі аналізують дані з датчиків і визначають райони, у яких можуть перебувати люди. Також дрон може помітити рух і повідомити про це оператора.
Жителі Китаю отримують безкоштовну
медичну допомогу в обмін на дані
У Китаї 130 приватних медичних компаній пропонують безкоштовну медичну допомогу для жителів сільської місцевості в обмін на повний доступ до їхніх медичних карток. Це відбувається в межах проекту WeDoctor, який належить одній із найбільших китайських корпорацій Tencent. Отримані дані компанія використовує для навчання штучного інтелекту для базової терапії.
Уже зараз медики можуть ввести симптоми пацієнта, а штучний інтелект на основі 5 тис. симптомів і 2 тис. захворювань передбачить діагноз із ймовірністю до 90%.
Підпишіться на розсилку.
Без спаму.