АІ придумав новий вид спорту, навчився створювати анімацію з тексту й обіграв кіберспортивну команду. Дайджест новин за тиждень АІ придумав новий вид спорту, навчився створювати анімацію з тексту й обіграв кіберспортивну команду. Дайджест новин за тиждень

OpenAI Five знову обіграв геймерів у Dota 2, Disney навчила нейромережу створювати анімацію з тексту, а жителі Китаю отримають безкоштовну медичну допомогу за свої особисті дані, які потім використають для навчання АІ. Більше про останні новини зі світу штучного інтелекту — далі в дайджесті.

Штучний інтелект обіграв
кіберспортивну команду OG

Система штучного інтелекту OpenAI Five змогла обіграти кіберспортивну команду OG в Dota 2. Стрим матчу показали на Twitch.

Команда розробників пояснила, що саме ця онлайн-гра чудово підходить для глибокого навчання з підкріпленням через свою складність. Примітно, що під час навчання штучний інтелект «прожив» 45 000 років гри, які в реальному світі зайняли б 10 місяців. Загалом це були 250 років симуляції на день.

Раніше OpenAI обіграв у Dota 2команду з трьох колишніх професійних гравців (Merlini, Blitz, Fogged), одного активного учасника PRO-сцени (MoonMeander) й одного коментатора (Capitalist).

Disney навчила АІ
створювати анімацію з тексту

Дослідницький підрозділ Disney розробив алгоритм штучного інтелекту, який вміє генерувати короткі анімаційні відеоролики, використовуючи текстову інформацію.

Автори створили модульну нейронну мережу, яка складається з трьох частин: перша проводить синтаксичний аналіз тексту, відокремлюючи репліки персонажів від описів сцен, а друга займається обробленням природної мови, спрощуючи складні речення. Третя частина безпосередньо створює тривимірні відеоролики, які приблизно відображають оброблений сценарій. Програма навчалася на тисячі сценаріїв.

З 22 добровольців, які оцінювали створені нейромережею відеоролики, 68% назвали їх «цілком осмисленими».

Штучний інтелект придумав новий вид спорту

Штучний інтелект, розроблений дизайнерським агентством AKQA, створив абсолютно новий вид спорту — спідгейт (speedgate). Нейромережа придумала правила, проаналізувавши 400 наявних видів спорту. Нездійсненні умови вона викинула самостійно.

У новому виді спорту беруть участь дві команди по шість осіб. Поле гри схоже на футбольне, але на ньомурозташовано троє воріт.

Як тільки гравці однієї з команд заб’ють м’яч у центральні ворота, вони зможуть бити по бокових воротах противника. Кожен забитий м’яч — два очки. Член команди, який ловить забитий м’яч і одразу відбиває його назад через ворота — отримує три очки. Під час гри м’яч повинен рухатися кожнітрисекунди, тому гравці не можуть стояти на місці.

Інженери створили БПЛА,
який сам шукатиме зниклих людей

Інженери швейцарської авіаційно-рятувальної організації Rega створили безпілотний вертоліт, який сам шукатиме зниклих людей.

Апарат оснащений безліччю вбудованих датчиків, у тому числі камерою денного світла, тепловізором, інфрачервоною камерою й датчиком для стеження за телефоном. Це дає змогу Rega сканувати велику площу й шукати людей, які загубилися в густому лісі або в горах.

Алгоритми безпілотного вертольота в реальному часі аналізують дані з датчиків і визначають райони, у яких можуть перебувати люди. Також дрон може помітити рух і повідомити про це оператора.

Жителі Китаю отримують безкоштовну
медичну допомогу в обмін на дані

У Китаї 130 приватних медичних компаній пропонують безкоштовну медичну допомогу для жителів сільської місцевості в обмін на повний доступ до їхніх медичних карток. Це відбувається в межах проекту WeDoctor, який належить одній із найбільших китайських корпорацій Tencent. Отримані дані компанія використовує для навчання штучного інтелекту для базової терапії.

Уже зараз медики можуть ввести симптоми пацієнта, а штучний інтелект на основі 5 тис. симптомів і 2 тис. захворювань передбачить діагноз із ймовірністю до 90%.


Більше новин про технології штучного інтелекту ►►►

Схожі новини