Готові AI-рішення: у яких сферах штучний інтелект уже став буденністю? Готові AI-рішення: у яких сферах штучний інтелект уже став буденністю?

На AI-технології в організаціях покладено безліч операцій, і за даними дослідницької компанії Gartner, до 2020 року 85 % роботи з клієнтами буде виконуватися тільки технологіями. Про AI-проекти, які вже працюють сьогодні, читайте далі в статті.

Які АІ-рішення вже застосовуються?

Чат-боти

Віртуальні помічники в компаніях виконують стандартні й рутинні завдання. Завдяки чат-ботам різні процеси проходять швидше, а співробітники можуть фокусуватися на більш інтелектуальній роботі.

Згідно з аналізом дослідницької компанії Grand View Research, обсяг ринку чат-ботів досягне $ 1,23 млрд до 2025 року.

Сьогодні чат-боти вже використовуються в українському «ПриватБанку» — вони розповідають клієнтам про те, як змінюється курс валют, і допомагають здійснювати переказ коштів. Представник «ПриватБанку» Юлія Гусєва пояснює, що чат-боти обробляють приблизно 85 % звернень, і банк зміг скоротити кількість операторів і заощадити на цьому.

Чат-боти впроваджуються не тільки у сферу фінансів. Наприклад, на платформі для пошуку авіаквитків Aviasales бот підбирає клієнтам квитки зі знижками. За день він здатний знайти майже 34 тисяч пропозицій і повідомити про це користувачів.

Транспортне середовище

Готові AI-рішення: у яких сферах штучний інтелект уже став буденністю? - 1

Штучний інтелект здатний розпізнавати номери автомобілів — це автоматизує облік машин у транспортному потоці й у пунктах контролю.

Наприклад, система «Автомаршал» розпізнає номери машин завдяки відеокамерам. Також АІ-технології допомагають збирати дані про дату, напрямок і час проїзду, які зберігаються в спеціальній базі.

Така розумна система застосовується і для того, щоб автоматизувати паркування — технології розпізнають машини з паркувальними абонементами й автоматично дають команду воротам і шлагбаумам.

Також система розпізнавання дає можливість стежити за транспортом і контролювати завантаженість доріг.

Реклама й маркетинг

AI-технології підвищують ефективність рекламних оголошень — маркетологи краще розуміють споживачів, аналізуючи їхню поведінку. Крім того, штучний інтелект дає можливість точно налаштовувати рекламні кампанії, що допомагає залучати нових користувачів.

Наприклад, технологія використовується брендом Independent Media (IM) для того, щоб оптимізувати продаж реклами. АІ аналізує рекламні аукціони і визначає, завдяки інтелектуальним технологіям, скільки рекламодавець заплатить за показ банерів.

За словами представника IM Анастасії Капітанової, завдяки штучному інтелекту доходи збільшилися на 15 %.

Підбір персоналу

Готові AI-рішення: у яких сферах штучний інтелект уже став буденністю? - 2

Штучний інтелект також допомагає різним компаніям знаходити нових співробітників. Система автоматично оцінює кандидатів із низки критеріїв, а потім визначає, чи варто запрошувати їх на співбесіду.

Наприклад, платформа Skillaz вже оцінила майже 1 млн кандидатів у різні організації. Серед них — банк «Відкриття», у якому AI-алгоритми за тиждень підібрали більше придатних співробітників, ніж п’ять HR-професіоналів за місяць.

Система аналізувала офіційну базу даних, сайт Avito і профілі в соціальних мережах.

Створення юридичних документів

Технології штучного інтелекту можуть впоратися і з юридичною роботою: наприклад, грамотно створювати документи.

Такий сервіс доступний в «Ощадбанку» — клієнти можуть створювати документи, використовуючи 1400 шаблонів з 13 категорій для бізнесу та персональних потреб. Так, використовуючи «Конструктор документів», за кілька хвилин можна створити договори, довіреності, кадрові документи й позовні заяви, які відповідають чинному законодавству.

Схожі новини