Молода технологічна компанія на початкових етапах може зіткнутися з великою кількістю труднощів. Щоби впоратися з ними, необхідно провести маркетинговий аналіз, зробити розрахунки і тверезо оцінити свій продукт.
Про те, як уникнути первинних помилок, розповість Роман Кравченко, засновник лабораторії-акселератора IoT Hub, 14 листопада на AI Conference Kyiv.
Тема його доповіді — «Сучасний ринок IoT-стартапів в Україні».
Спікер розповість:
- як IoT-стартапам домогтися фінансування;
- що інвестори чекають від компанії;
- як випустити свій IoT-продукт на масовий ринок;
- які можливості відкриті перед українськими стартапами.
З 2015 року IoT Hub випустила орієнтовано 15 проектів, таких як SolarGaps, Senstone і інші.
Роман також є співзасновником компанії ANROM, яка впроваджує корпоративні портали й соціальні мережі всередині підприємств, і засновником LiveBoard, що розробляє програмні платформи Digital Signage для управління контентом і екранами через Інтернет.
Підпишіться на розсилку.
Без спаму.