Пост-релиз 2021

Штучний інтелект у ритейлі, промисловості, фінансах, робототехніці та космосі. Як пройшла третя AI Conference Kyiv

21 вересня відбулася третя AI Conference Kyiv про перспективи розвитку штучного інтелекту в Україні та переваги його застосування в бізнесі.

До заходу приєдналися бізнесмени, IT-фахівці, розробники, операційні топменеджери, маркетологи та багато інших. Спікери розповіли про можливості AI, поділилися досвідом, а також розкрили кейси успішних українських та іноземних компаній із впровадження технологій у різні бізнес-процеси.

У демозоні заходу гості могли ознайомитись із послугами компанії з ІТ-дистрибуції SOFTICO та онлайн-школи англійської мови EnglishDom.

Конференція відбулася за підтримки генерального HR-партнера Work.ua та офіційного банку-партнера «Укргазбанк».

Про що розповіли на заході

На AI Conference Kyiv 2021 виступило 22 експерти. Модератором заходу стала співзасновниця інноваційної компанії Digitizing.Space Анастасія Силенок.

Про те, чому для компаній важливим є створення data strategy, розповів співзасновник і керівник DevRain Олександр Краковецький. Він розкрив основні завдання бізнесу, які можна розв’язати за допомогою стратегії даних. Серед них робота з відгуками клієнтів та визначення найефективніших каналів просування. Також спікер представив шлях компанії до впровадження АІ.

З темою «AI у суперпозиції Х» виступив президент компанії з розроблення ПЗ Litslink Антон Трубніков. На його думку, впровадження інструментів від BigTech-компаній – найшвидший спосіб реальної допомоги бізнесу. Він проаналізував сучасні тренди в AI, а також поділився думкою про те, що AI + Human набагато потужніші, ніж AI сам по собі.

На розгляді особливостей четвертої промислової революції зупинився партнер розвитку бізнесу в IT-Enterprise Олексій Щербатенко. Він описав напрями роботи своєї компанії, докладно розібрав кейси застосування штучного інтелекту для забезпечення обліку продукції на конвеєрі та визначення проблем на підприємстві на ранніх стадіях.

Засновник продуктового онлайн-супермаркету Foodex24 Владислав Савченко поділився досвідом застосування сучасних технологій в управлінні ланцюжками постачання. Він представив доповідь на прикладі кейсу своєї компанії. Спікер розповів про ланцюжок руху продуктів від постачальника до кінцевого споживача, розібрав ситуацію, за якої стало необхідним введення на підприємстві автоматизації на зразок SCM. За словами експерта, цей крок дав змогу зменшити частку складських витрат на замовлення з 38 до 14,8%.

Керівник операційної діяльності та розроблення продуктів у FinAdviser Костянтин Андрусенко порушив питання про можливості, які AI відкриває для компаній із фінансової сфери. Він почав з опису проблем банків у взаємодії з клієнтами та поділився тим, як їх розв’язує сервіс FinAdviser. За словами спікера, алгоритм враховує поведінку схожих користувачів, без особистої зацікавленості аналізує понад 60 складників продуктів та підбирає кредит. Як наслідок: замовник отримує релевантну рекомендацію, а банк – лояльного клієнта з перспективою довгострокової співпраці.

Про застосування AI у кібербезпеці йшлося в доповіді консультанта та менеджера з розвитку бізнесу у сфері інформаційних технологій та інформаційної безпеки EY Ukraine Михайла Чайкіна. Він навів приклади, що показують важливість забезпечення цифрової безпеки, розібрав переваги впровадження AI та перерахував сфери застосування штучного інтелекту в кібербезпеці.

Найочікуванішим виступом на конференції стала доповідь Павла Танасюка – генерального директора та засновника британської компанії Spacebit, яка розробляє технології космічної робототехніки для місячних і планетарних місій. Він описав космічну мікроробототехніку як унікальну інновацію в освоєнні космосу. Як приклад навів розроблення своєї компанії – найменший і перший місяцехід на ніжках ASAGUMO. Павло розповів про першу в історії британську місію на супутник Землі та її завдання, а також про підготовку до української місії, яка відбудеться 2022 року.

Також на конференції виступили:

  • керівниця напряму CRM у METRO Cash & Carry Ukraine Марина Волошина;

  • продакт-менеджер Competera Володимир Кучканов;

  • директор із розвитку бізнесу в «Ольшанський та Партнери» Олександр Федотов.

Вони розповіли про труднощі діджиталізації у великому бізнесі, автоматизацію процесів у ритейлі та застосування чат-ботів у сучасному маркетингу.

Що обговорили на панельних дискусіях

У межах конференції відбулися дві панельні дискусії. Першу було присвячено аналізу концепції розвитку штучного інтелекту в Україні. У ній брали участь:

  • віцепрезидент із розроблень у Binaryx Дмитро Нікандров;

  • голова GDPR-практики у Legal IT Group Катерина Дубас;

  • директор із розвитку відносин у сфері інтелектуальної власності в Укрпатенті Данило Цьвок;

  • президент Litslink Антон Трубніков.

Модераторкою дискусії стала співзасновниця Асоціації із розвитку штучного інтелекту Ольга Кравцова.

Експерти проаналізували прийняту Кабміном у грудні 2020 року концепцію та план заходів щодо її реалізації. Вони обговорили цілі та завдання розвитку AI-технологій в Україні, а також наслідки змін для трансформації економіки, ринку праці та суспільства.

Тема другої дискусії: «AI оптимальний інструмент підвищення ефективності бізнесу». Її модератором стала ректорка Університету штучного інтелекту та цифровізації Дарина Кушерець.

В обговоренні брали участь:

  • футурологиня з розвитку AI Марина Хмара;

  • голова бізнесу промислової цифровізації в «Інтек» Дмитро Левін;

  • CIO у VideoWiki Наталія Ржевська;

  • менеджер із навчання та розвитку у YouControl Михайло Кольцов;

  • експерт із digital-маркетингу, CEO Zeely Дмитро Самойлюк;

  • директор бізнес-школи КНУ ім. Т. Шевченка, Data Scientist Володимир Зубченко.

Під час дискусії експерти запровадили новий термін – Artificial Business Intelligence (ABI). Вони навели діаграму залучення талантів ABI за секторами. Як виявилось, сфера технологій у ній займає майже половину – 44%. Серед інших категорій – фінансові служби (14%), консалтинг (8%), роздрібна торгівля (5%), наука (2%), азартні ігри (1%), уряд (1%). З-поміж ABI-стартапів лідирують сфери здоров’я, фінансів та медіа.


Компанія Smile-Expo висловлює подяку всім спікерам, експонентам, партнерам і гостям івенту. Будемо раді бачити вас на наступних заходах!