Представник SMART business Андрій Бурлуцький розповість про застосування АІ в маркетингу Представник SMART business Андрій Бурлуцький розповість про застосування АІ в маркетингу

Як технології АІ та МL допомагають у прогнозуванні та прийнятті рішень у галузі бізнесу? Про це 4 червня на AI Conference Kyiv розповість Андрій Бурлуцький  менеджер зі стратегічного маркетингу компанії SMART business.

Тема його доповіді: «AI-ін’єкція в маркетинг: чим технології допомагають у клієнтській аналітиці, сегментації та прогнозуванні».

Ключові моменти:

  • управління клієнтським досвідом завдяки даним аналітики й технологіям штучного інтелекту;
  • сегментація ринку за поведінковими ознаками з використанням AI-рішень;
  • як AI визначає, що потрібно змінити в клієнтському досвіді.

Андрій Бурлуцький працює в ІТ-сфері 15 років. Його спеціалізація – цифрова трансформація і предиктивний маркетинг.

Експерт 10 років працював у компанії Microsoft, очолюючи маркетинг-групу Microsoft Office.

Сьогодні він – менеджер зі стратегічного маркетингу в SMART business – компанії, яка надає клієнтам інноваційні рішення для управління бізнесом. Його ключові завдання – допомагати підприємствам і організаціям налагоджувати контакти зі споживачами і просувати проекти.

Андрій – постійний учасник галузевих заходів (DeForum Microsoft, КМЕФ та ін.). На AI Conference Kyiv у 2018 році він розповідав про предиктивний маркетинг.


Дізнатися нову інформацію ►►►

Схожі новини