Як технології АІ та МL допомагають у прогнозуванні та прийнятті рішень у галузі бізнесу? Про це 4 червня на AI Conference Kyiv розповість Андрій Бурлуцький – менеджер зі стратегічного маркетингу компанії SMART business.
Тема його доповіді: «AI-ін’єкція в маркетинг: чим технології допомагають у клієнтській аналітиці, сегментації та прогнозуванні».
Ключові моменти:
- управління клієнтським досвідом завдяки даним аналітики й технологіям штучного інтелекту;
- сегментація ринку за поведінковими ознаками з використанням AI-рішень;
- як AI визначає, що потрібно змінити в клієнтському досвіді.
Андрій Бурлуцький працює в ІТ-сфері 15 років. Його спеціалізація – цифрова трансформація і предиктивний маркетинг.
Експерт 10 років працював у компанії Microsoft, очолюючи маркетинг-групу Microsoft Office.
Сьогодні він – менеджер зі стратегічного маркетингу в SMART business – компанії, яка надає клієнтам інноваційні рішення для управління бізнесом. Його ключові завдання – допомагати підприємствам і організаціям налагоджувати контакти зі споживачами і просувати проекти.
Андрій – постійний учасник галузевих заходів (DeForum Microsoft, КМЕФ та ін.). На AI Conference Kyiv у 2018 році він розповідав про предиктивний маркетинг.
Підпишіться на розсилку.
Без спаму.